دوستی سفیر سعودی با شیخ قطر با روشن کردن سیگار

به گزارش وبلاگ سحر وب، سفیر عربستان سعودی در اردن، که کشورش هجمه شدیدی علیه قطر به راه انداخته است، گفت وگویی به اصطلاح محبت آمیز با شیخی از خاندان حاکم قطر ترتیب داد.

دوستی سفیر سعودی با شیخ قطر با روشن کردن سیگار

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سحر وب به نقل از عربی 21، فعالان در شبکه های اجتماعی ویدئویی را منتشر کردند که گفت وگوی هیجان انگیز میان شاهزاده خالد بن فیصل بن ترکی سفیر سعودی در اردن را با یکی از شیوخ خاندان حاکم قطر نشان می دهد.

در این ویدئو، که صحنه آن مربوط به سالن انتظار خصوصی فرودگاه ملکه علیا در اردن است شاهزاده خالد با خلیفه بن احمد آل ثانی در حال صحبت کردن است و به او سیگاری می دهد و آن را روشن می نماید.

شاهزاده خالد بن فیصل گفت که بحران میان دو کشور همچون ابری گذراست و حل و فصل می گردد. او گفت که عربستان سعودی و قطر برادر هستند و سرنوشتشان به یکدیگر مربوط می گردد.

این شاهزاده سعودی و شیخ قطری همچنین صحبت های محبت آمیز رد و بدل کردند؛ البته این شیخ قطری هیچ سمت سیاسی ندارد.

فعالان قطری در شبکه های مجازی پیامی منسوب به خلیفه بن احمد را به وسیله واتساپ ارسال می نمایند که او طی آن، جزئیات این دیدار را بیان می نماید و می گوید کارکنان فرودگاه به او گفته اند که در سالن اختصاصی شاهزاده سعودی بنشیند، ولی او مخالفت نموده که(مکان خود را) ترک کند، اما همراهانش به این شیخ قطری اطلاع دادند که شاهزاده سعودی می خواهد با او دیدار کند.

نکته قابل توجه این است که این سفیر سعودی پیشتر نقدها تندی علیه قطر مطرح نموده و گفته است که ریاض به هیچ وجه نمی خواهد روابطش را با دوحه احیا کند.

عربستان، بحرین، امارات متحده عربی، مصر و چند کشور عربی دیگر از پنجم ژوئن سال 2017 (دوشنبه 15 خرداد 96) پادشاهی قطر را به اتهام حمایت از تروریسم و داشتن روابط گسترده با ایران تحریم و روابط خود را قطع نموده اند و عملاً در محاصره مالی، سیاسی و جغرافیایی قرار دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دوستی سفیر سعودی با شیخ قطر با روشن کردن سیگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی سفیر سعودی با شیخ قطر با روشن کردن سیگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید