شاه علی دوست: جواب خوبی به زحمات کادر فنی و باشگاه ندادیم، مدیرعامل باشگاه در روزهای سخت از ما و صادقی حمایت کرد

به گزارش وبلاگ سحر وب، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد مدیرعامل باشگاه سایپا به خوبی از بازیکنان و سرمربی این تیم حمایت نموده است.

شاه علی دوست: جواب خوبی به زحمات کادر فنی و باشگاه ندادیم، مدیرعامل باشگاه در روزهای سخت از ما و صادقی حمایت کرد

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سحر وب درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن و بردی که سایپا بعد از هفته ها انتظار به دست آورد، گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب نبود و برای رسیدن به این برد خیلی انتظار کشیدیم. البته در چهار بازی اخیر از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشتیم و موقعیت های زیادی را از دست می دادیم. خوشبختانه در این بازی از فرصت ها استفاده کردیم و به برد رسیدیم. در این مدت هم کادر فنی فشاری را روی بازیکنان ایجاد نکرد. خوشحالم که سایپا با پیروزی در این بازی تا حدودی آرامش پیدا کرد.

وی در واکنش به اینکه بعضی تصور می کردند ابراهیم صادقی از سایپا اخراج خواهد شد، خاطر نشان کرد: ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی مدیرعامل باشگاه در سخت ترین روزها هم از سرمربی حمایت کرد و این ارزش بالایی داشت. امیدوارم ما هم در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیریم تا نشان دهیم که مدیرعامل هم تصمیم درستی گرفته است.

هافبک تیم فوتبال سایپا در سرانجام توضیح داد: برنامه باشگاه و کادر فنی این بود که سال جاری به بازیکنان جوان بها بدهند و من هم بارها به جوان های تیم گفتم که باید قدر این موقعیت را بدانند. مطمئناً اگر این کار جواب بدهد تیم های دیگر هم دست به جوان گرایی می زنند. ما در نیم فصل اول جواب خوبی به زحمات کادر فنی و باشگاه ندادیم، ولی کوشش می کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاه علی دوست: جواب خوبی به زحمات کادر فنی و باشگاه ندادیم، مدیرعامل باشگاه در روزهای سخت از ما و صادقی حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: جواب خوبی به زحمات کادر فنی و باشگاه ندادیم، مدیرعامل باشگاه در روزهای سخت از ما و صادقی حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید