لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر

دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار گردید.

لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، موضوعات مرتبط با روش های نوین اطلاع رسانی توسط محمد عرفانی مدیر فراوری و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما به مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور ارائه شد.

در این نشست ضمن آنالیز روش های نوین اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات و اخبار به مخاطبان، توضیحاتی در مورد ضرورت استفاده از فضای مجازی ارائه شد.

عرفانی در این نشست ویدئو کنفرانسی با بیان اهمیت استفاده از فضای مجازی از این فضا به عنوان یک فرصت جدید و تأثیرگذار نام برد و خواهان توجه مدیران روابط عمومی برای استفاده از این فضا شد.

او در سرفصل های آموزشی خود در این جلسه توضیح داد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیار گسترده است و مأموریت های مرتبط با این سازمان نیز از گستردگی و پراکندگی بسیار زیادی برخوردار است که اطلاع رسانی در مورد فعالیت های این سازمان نیازمند به کار گیری روش های نوین اطلاع رسانی است.

او اضافه نمود: تقویت بعد اطلاع رسانی و انجام فعالیت های پیشگیرانه و ضرورت استفاده از فضای مجازی ضرورت هایی است که مدیران روابط عمومی باید به آن توجه داشته باشند.

عرفانی ادامه داد: تقویت ارتباط به صورت منسجم و شبکه ای یکی از اهداف تشکیل ستاد فضای مجازی در سازمان میراث فرهنگی است چرا که تعاملی بودن یکی از مهمترین خاصیت های فعالیت در فضای مجازی به شمار می رود.

مدیر فراوری و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما ادامه داد: در اطلاع رسانی باید از روش های نوین استفاده کرد و با توجه به فرصت ها و ظرفیت هایی که در فضای مجازی وجود دارد باید بتوانیم اطلاع رسانی به مخاطبان را در قالبی فراتر از خبر به مخاطبان انجام دهیم.

منبع: میراث آریا

به "لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید