مقتدی صدر: پایگاه های آمریکا باید سریعاً بسته گردد

به گزارش وبلاگ سحر وب، رهبر جریان صدر عراق روز یکشنبه در پیامی به ریاست مجلس این کشور خواهان بستن سفارت آمریکا و تعطیلی پایگاه های آمریکایی در این کشور شد.

مقتدی صدر: پایگاه های آمریکا باید سریعاً بسته گردد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سحر وب به نقل از الجزیره، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق روز یکشنبه در پیامی به ریاست مجلس این کشور خواهان بستن سفارت آمریکا شد. صدر در این نامه که خطاب به مجلس این کشور نوشته شده، اخراج نیرو های آمریکایی از عراق را نیز خواهان شده است.

وی بیان نمود: اولا باید توافق امنیتی سریعا لغو گردد و پایبندی به بند های ظالمانه آن نباشد. در ثانی سفارت آمریکای شرور در عراق فورا تعطیل گردد. ثالثا، پایگاه های آمریکا بسته گردد و نظامیان آمریکایی به شکل ذلت بار بروند و چهارم اینکه هر گونه ارتباط با دولت آمریکا جرم محسوب شده و مستوجب مجازات گردد. پنجم، پشتیبانی ارتش عراق و نیرو های امنیتی با مقاومت ملی به شکل منظم برای حمایت از حاکمیت عراق و آسمان آن، ششم حمایت سفارتخانه های دیگر در عراق و هفتم تحریم کالا های آمریکایی در عراق و فراتر از آن. در خاتمه از گروه های مقاومت به ویژه عراقی و گروه های خارج از عراق دعوت می کنم که نشست فوری برای تشکیل گروه های مقاومت جهانی برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقتدی صدر: پایگاه های آمریکا باید سریعاً بسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی صدر: پایگاه های آمریکا باید سریعاً بسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید