نواختن زنگ گردشگری در گیلان

به گزارش وبلاگ سحر وب، زنگ گردشگری در یکی از هنرستان های گردشگری شهر رشت با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، معاونان و کارمندان این اداره کل نواخته شد.

نواختن زنگ گردشگری در گیلان

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن تأکید بر لزوم تأسیس مرکز آموزشی تخصصی در حوزه گردشگری و ضرورت ورود بخش خصوصی در این حوزه گفت: ضرورت دارد حداقل بین 60 و 70 درصد آموزش های ما در حوزه مهارتی و کارگاهی باشد و هنرجو به وسیله دیدن و مشاهده به علم برسد نه به وسیله جزوه و کتاب. توجه به آموزش های همگانی و فرهنگ سازی تربیت نیروی انسانی متخصص بر سایر زیرساخت های گردشگری اولویت دارد و از حمایت این اداره کل برای کسب مجوز برخوردار است.

او گفت: در بحث آموزش در حوزه گردشگری این ظرفیت باید وجود داشته باشد که متناسب با بازار کار آموزش هم تغییر کند و بروز گردد، طوری نباشد که تجربه اشتباه نظام آموزشی ناکارآمد گذشته که وضعیت کنونی بحران توزیع فارغ التحصیلان پیش آمده است، تکرار گردد.

امیر انتخابی بابیان نکته که آموزش های حوزه مورد مأموریت وزارتخانه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مهارتی است، ادامه داد: این امر نیازمند استفاده از اساتید خبره است تا هنرجویان و دانشجویان تفاوت آموزش های مهارت محور را با آموزش های جزوه محور درک نمایند.

منبع: میراث آریا

به "نواختن زنگ گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواختن زنگ گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید