پرداخت 400میلیارد ریال تسهیلات در حوزه گردشگری لرستان

به گزارش وبلاگ سحر وب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پرداخت 400میلیارد ریال تسهیلات حوزه گردشگری استان از ابتدای سال 97 تاکنون اطلاع داد.

پرداخت 400میلیارد ریال تسهیلات در حوزه گردشگری لرستان

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی با اعلام این خبر اضافه نمود: در این مدت برای 300 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

قاسمی همچنین به تعداد پروژه های در حال ساخت حوزه گردشگری در استان لرستان اشاره نمود و اضافه نمود: 37 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 3316میلیارد ریال در دست ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به صدور 198 موافقت نامه اصولی در سال 97 و شش ماه اول سال 98 اشاره نمود و گفت: تعداد 45 مجوز هم در حوزه احداث تاسیسات گردشگری در سطح استان لرستان صادر شده است.

او بیان نمود: از ابتدای سال 97 تاکنون دو هتل و یک اقامتگاه بومگردی در سطح استان احداث شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه 5میلیون و 989هزار و 684 گردشگر داخلی از ابتدای سال تاکنون از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید نموده اند، اظهار کرد: در این مدت 3136 گردشگری خارجی نیز لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به حضور مستمر تشکل های مردم نهاد لرستان در دوره های توانمندسازی استانی و منطقه ای اشاره نمود و گفت: اردیبهشت ماه سال جاری نیز لرستان میزبان سومین دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد غرب کشور بود که به مدت دو روز و با حضور بیش از 50 نفر برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان همچنین برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری به تعداد 150 نفر و برگزاری دوره توانمندسازی جوامع محلی به تعداد 100 نفر را از دیگر اقدامات انجام شده حوزه گردشگری لرستان در یک سال و نیم اخیر است.

منبع: میراث آریا

به "پرداخت 400میلیارد ریال تسهیلات در حوزه گردشگری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 400میلیارد ریال تسهیلات در حوزه گردشگری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید