کشف محموله سیگار قاچاق از دو شتر

به گزارش وبلاگ سحر وب، سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه از توقیف دو شتر حامل 360 هزار نخ سیگار قاچاق اطلاع داد.

کشف محموله سیگار قاچاق از دو شتر

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ مهراب کاظمی سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه از توقیف دو شتر حامل 360 هزار نخ سیگار قاچاق اطلاع داد.

سرهنگ کاظمی گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری بار قاچاق را توسط احشام دارند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نهاده شد.

او اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع به موقعیت مورد نظر اعزام که با اجرای ایست و بازرسی دقیق، تعداد دو نفر شتر حامل کالای قاچاق که قصد عبور از محور های فرعی حوزه پاسگاه لمزان داشتند را شناسایی نموده و در بازرسی از آن ها، تعداد 360 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی بندرلنگه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 1 میلیارد ریال مطرح نمود و گفت: محموله های کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق تحویل داده شد.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همیشه آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مالی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشف محموله سیگار قاچاق از دو شتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله سیگار قاچاق از دو شتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید