20 مجسمه شبیه سازی مفرغ در پارک های خرم آباد نصب می گردد

به گزارش وبلاگ سحر وب، یحیی عیدی بیرانوند ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی با اشاره به اینکه در حال حاضر 110 هکتار فضای سبز شهری در خرم آباد وجود دارد، گفت: در یک سال گذشته کار طراحی و ساخت 120 هکتار فضای سبز شهری در خرم آباد شروع شده است.

20 مجسمه شبیه سازی مفرغ در پارک های خرم آباد نصب می گردد

وی با بیان اینکه پارک آبشار طلایی دره گرم یکی از پارک هایی است که در وسعت 44 هکتار کار طراحی و ساخت ان در حال اجرا است، توضیح داد: این مجموعه می تواند به تنهایی تعداد زیادی گردشگر را جذب کند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه کار طراحی و نقشه های فاز یک و دو پل شاپوری خرم آباد نیز تمام شده، گفت: فضای سبز اطراف این پل در وسعت 31 هکتار با حضور وزیر کشور کلنگ زنی می گردد.

عیدی بیرانوند همچنین به نامگذاری تپه کهریز خرم آباد به عنوان پارک کاسیت اشاره نمود و اضافه نمود: کار طراحی فضای سبز این مجموعه گردشگری نیز در وسعت 10 هکتار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کار شبیه سازی مفرغ های لرستان به عنوان مجسمه و نصب آنها در پارک های خرم آباد از دیگر برنامه های شهرداری خرم آباد است، توضیح داد: 20 مجسمه شبیه سازی مفرغ های استان در پارک های شهر نصب می شوند.

شهردار خرم آباد با اشاره به استخدام 250 رفتگر در شهرداری خرم آباد گفت: همچنین 18 دستگاه حمل زباله توسط شهرداری خرم آباد خریداری شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "20 مجسمه شبیه سازی مفرغ در پارک های خرم آباد نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مجسمه شبیه سازی مفرغ در پارک های خرم آباد نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید