500 اثر تاریخی در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش وبلاگ سحر وب، محمد ابراهیم فروزانی صبح پنجشنبه در نخستین نشست انجمن های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: تلاش های ویژه ای به مظنور شناسایی آثار تاریخی و ملی در استان بوشهر اجرا شده است.

500 اثر تاریخی در استان بوشهر شناسایی شد

وی به شناسایی 500 اثر تاریخی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در راستای حفظ و نگهداری و بازسازی و مرمت این آثار نیز برنامه ریزی و تلاش های بالایی صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه نمود: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای بهبود شرایط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به راه اندازی انجمن های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان بوشهر، گفت: امیدواریم با فعالیت این انجمن به اهداف مورد نظر دست یابیم.

فروزانی اضافه نمود: یکی از مهمترین هدف های راه اندازی انجمن های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را می توان جذب مشارکت های مردمی برای حفظ آثار میراث فرهنگی دانست.

وی بافت تاریخی بوشهر را به عنوان یکی از ظرفیت های مهم میراث در استان بوشهر بیان کرد و اضافه نمود: اهتمام ویژه ای در بین مسئولان استان بوشهر برای توجه به میراث فرهنگی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "500 اثر تاریخی در استان بوشهر شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 اثر تاریخی در استان بوشهر شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید