نرم افزار و اپلیکیشن

اعلام بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا سرانجام تابستان

ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید است که بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا خاتمه تابستان صورت بگیرد.

4 مرداد 1399

خلیل زاده: چرا سرمربی پرسپولیس را محروم کردند اما دیگران را نه؟، قهرمانی های ما به برخی فشار آورده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به عنوان یک فوتبالیست می دانم که به خاطر موفقیت های پرسپولیس روی برخی تیم ها فشار است.

27 فروردین 1399

مرکز توسعه فناوری های توانبخشی از راه دور افتتاح شد

اجرای طرح کلان ملی با موضوع مرکز فناوری های توانبخشی از راه دور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد تا تدوین الگوی فناورانه برای توانبخشی از راه دور بیماران سرعت گیرد.

21 فروردین 1399

جزایر ناز قشم ، بیایید روی دریا قدم بزنیم!(

زمانی که برای بازدید از جزایر ناز قشم صرف می کنید، جزء عمرتان حساب نمی شود! از بس دیدنی، تماشایی و باور نکردنی است.

3 فروردین 1399

بدهی بیدود به شهروندان تهرانی چند میلیارد است؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در مورد بدهی شرکت بی دود به شهروندان، گفت: یک ماه است دوچرخه های نارنجی رنگ بی دود از سطح شهر جمع آوری شده اند، اما شرکت متولی درباره بازگرداندن وجوهی که در قالب ودیعه و شارژ از مردم دریافت شده، پاسخی نداده است.

13 بهمن 1398

سامانه های بومی در حوزه ارتباطات ماهواره ای عرضه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با شانزدهین اجلاس سراسری فناوری رسانه، نمایشگاه آن نیز برگزار و دستاوردهای گروه های ارتباطات ماهواره ای و ارتباطات رادیویی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته...

16 دی 1398

تسبیح هوشمند به راحتی هک می شود!؟

مرکز اطلاعات امنیتی فیدوس که در اصل یک شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره امنیت سایبری محسوب می شود به تازگی با انتشار بیانیه ای گفت که پس از انجام بررسی های اولیه، روش های بسیار ساده برای هک کردن تسبیح هوشمند را شناسایی کرده است.

22 آذر 1398

بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت های سوخت

استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از 20 مردادماه اجباری می گردد و ضروری است که مالکان وسیله نقلیه در روزهای باقی مانده نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

7 شهریور 1398

بهترین زمان سفر به بلغارستان چه وقتی است؟

بهترین زمان سفر به بلغارستاناگر که یکی از ملاک های مهم شما برای سفر رفتن، آب و هوا است؛ بی تعارف باید به دنبال مقصدی بگردید که هر زمانی از سال برای شما آب و هوایی متفاوت اما مطبوع را ارائه نماید! آب و هوای مطبوع هم که اط نظر هر کسی سلیقه ای و متفاوت است و...

22 مرداد 1398