حذف 4 صفر از پول ملی تورم را کاهش نمی دهد

به گزارش وبلاگ سحر وب، عضو کمیسیون شوراها گفت: نباید انتظار داشته باشیم حذف 4 صفر از پول ملی ناگهان چند درصد تورم را کاهش دهد.

حذف 4 صفر از پول ملی تورم را کاهش نمی دهد

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، در پاسخ به این سوال که آیا حذف 4 صفر از پول ملی باعث کاهش تورم می گردد، گفت: معتقدم این موضوع یاری زیادی به تورم نمی نماید.

او اضافه کرد: مسئله تورم مقوله ای جداگانه است و باید به صورت مجزا آنالیز گردد، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم حذف 4 صفر از پول ملی ناگهان چند درصد تورم را کاهش دهد.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه حذف 4 صفر از پول ملی باعث کاهش حجم پول می گردد، اظهار کرد: حذف 4 صفر از پول ملی باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه های چاپ اسکناس شده و در چاپ مسکوکات به ما یاری می نماید اما نباید انتظار داشته باشیم باعث کاهش تورم گردد.

: عنوان قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری تغییر یافت

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر چندین لایحه و طرح مهم را در نوبت آنالیز در صحن علنی واقع شده است؛ قانون ارزش اضافه کرده و لایحه خدمات کشوری مسائل مهم پیش روی ما هستند و باید به آنها پرداخته گردد؛ افزون بر این نمایندگان هم طرح هایی مانند حمایت از رونق فراوری و طرح های دیگری برای مقابله با تحریم های آمریکا ارائه داده اند که در نوبت آنالیز قرار دارند؛ اما طرح حذف 4 صفر از پول ملی که اولویت یک فوریتی دارد، قطعا نسبت به طرح های عادی زودتر از کمیسیون به صحن می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف 4 صفر از پول ملی تورم را کاهش نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 4 صفر از پول ملی تورم را کاهش نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید