دهه کرامت به نهضت اخلاق گرایی تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ سحر وب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دانشگاهیان برای ترویج فرهنگ دینی باید دهه کرامت را با تفکر علمی به نهضت اخلاق گرایی تبدیل نمایند تا جامعه از انوار خورشید امامت حضرت رضا(ع) برای تزکیه نفس خود بهره مند شوند.

دهه کرامت به نهضت اخلاق گرایی تبدیل گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ سحر وب از بابل، همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را عطرآگین کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل در حاشیه این مراسم گفت: حضور سفیران آستان قدس و خدام حرم مطهر به همراه پرچم متبرک آستان مقدس رضوی در این دانشگاه یکی از ماندگارترین برنامه های فرهنگی واحد دانشگاهی بابل است.

سیدمیرالله حسینی به عظمت و برکت دهه کرامت اشاره نمود و افزود: امروز دانشجویان و جوانان ما بیش از هر زمانی برای تعالی و شکوفایی علمی و فرهنگی خود به کرامت انسانی و اخلاقی نیازمندند و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برکت ایران اسلامی است.

دانشگاهیان در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگام باشند

وی تأکید کرد: تبدیل دهه کرامت به نهضت اخلاق گرایی و نهادینه کردن فضیلت دهه کرامت بین دانشگاهیان، معنویت و صداقت جامعه را تعالی می بخشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل با بیان اینکه دانشگاهیان می توانند با تأسی دریافت از اهل بیت(ع) در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگام باشند، افزود: فرهیختگان و استادان باید برای ترویج فرهنگ دینی، دهه کرامت را با تفکر علمی به نهضت اخلاق گرایی تبدیل نمایند تا مردم جامعه از انوار خورشید امامت حضرت رضا(ع) برای تزکیه نفس خود بهره مند شوند.

به گزارش وبلاگ سحر وب، کاروان زیر سایه خورشید در آستانه ولادت امام هشتم(ع) همزمان با دهه کرامت راهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل شدند و با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

در این آیین استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بابل عطر بیرق سبز حرم رضوی را توتیای چشم خود کردند.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دهه کرامت به نهضت اخلاق گرایی تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهه کرامت به نهضت اخلاق گرایی تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید