ضرر قدوس و آمیان از تصمیم دولت فرانسه

به گزارش وبلاگ سحر وب، تصمیم دولت فرانسه برای لغو کامل مسابقات فصل جاری، احتمالا موجب سقوط تیم آمیان می گردد.

ضرر قدوس و آمیان از تصمیم دولت فرانسه

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از ورزش 3، نخست وزیر فرانسه دو روز قبل گفت به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، رقابت های فوتبال در فصل 20-2019 نباید برگزار گردد و بنابر این، نیمه تمام خواهد ماند ولی تصمیم گیری برای معین قهرمان و تیم های سقوط نماینده را به مسؤولان فدراسیون سپرد.

در حالی که طی 48 ساعت اخیر فدراسیون و همچنین اتحادیه فوتبال فرانسه واکنشی به تصمیم دولت این کشور نداشته و بخاطر تاکید یوفا مبنی بر ادامه بازی ها، فعلا نظرشان را اعلام نکرده اند، اما نشریه اکیپ ساعاتی قبل مدعی شد مدیران فوتبالی این کشور برای لغو مسابقات به جمع بندی رسیده اند.

اکیپ فرانسه اطلاع داد که پاری سن ژرمن قهرمان فصل جاری لیگ یک خواهد بود و ضمن معرفی تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، تیم های سقوط نماینده را نیز معرفی کرد که نام آمیان هم در این بین دیده می گردد.

تیم آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، تا قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات، در 28 هفته نتایج ضعیفی داشت و با 4 پیروزی، 11 تساوی و 13 شکست، 23 امتیاز به دست آورد و در صندلی نوزدهم ایستاد تا این رتبه آنها را در آستانه سقوط قرار دهد.

یاران قدوس تا پیش از تعطیلی رقابت های لیگ یک فرانسه، در 16 هفته پیاپی در این رقابت ها هیچ بردی به دست نیاورده و 9 باخت و 7 مساوی داشتند تا با این عملکرد فوق العاده ضعیف، یکی از گزینه های اصلی سقوط باشند.

اکنون خبر نشریه اکیپ درست باشد و فدراسیون و اتحادیه فوتبال فرانسه تصمیم به تعطیلی کامل بازی ها و معین قهرمان و سقوط نماینده ها بگیرند، با این شرایط یاران قدوس که در رده نوزدهم و ماقبل سرانجامی جدول هستند، به لیگ دو فرانسه سقوط می نمایند.

  • نخستین قهرمان زمانه کرونا | سرانجام لیگ فرانسه با صدرنشین تکراری
منبع: همشهری آنلاین

به "ضرر قدوس و آمیان از تصمیم دولت فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر قدوس و آمیان از تصمیم دولت فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید